2019-2020 სასწავლო წელი
მე-2 კლასი
1.გასვლითი გაკვეთილი-ძველი თბილისის გაცნობა
2. გასვლითი გაკვეთილი-ნინო ჩაკვეტაძის გალერეა (23.10.19)
2018-2019 სასწავლო წელი
გაკვეთილის გეგმები:
მათემატიკაში
2016-2017 სასწავლო წელი
10.10.2016 ინტეგრირებული-გასვლითი გაკვეთილი(ბუნება,ხელოვნება)
პედ.ნატა დუნდუა,თაკო ღამბარაშვილი
სამშაბათი-,,მკითხველთა კლუბი"
შემოდგომა
ქართველი პოეტების ლექსებში-პოეზიის საღამო. პაექრობა
უფროსებთან
საბავშვო
მულტფილმის ჩვენება-,,ბომბორა“:
|
გაკვეთილის თემა
|
მზის სისტემა
|
სწავლების
საფეხური
|
დაწყებითი
საფეხური ; 3-6 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
25 მოსწავლე
|
გაკვეთილის
შედეგები და
მიზნები
|
მიზნები;
ა)მოსწავლეებმა შეძლონ პლანეტების დასახელება და სხვა ციური სხეულებისაგან მათი განმასხვავებელი ნიშნების ჩამოთვლა.
ბ)მზის სისტემის მოდელის დამზადება.
გ)აღწერის, სააზროვნო უნარ ჩვევების განვითარება.
დ)ჯგუფური მუშაობის უნარ ჩვევების განვითარება.
შედეგები:
ა)აღწეროს მზის სისტემა
ბ)იყენებს ილუსტრაციებს და ინტერნეტს ინფორმაციის მოცაძიებლად.
გ)ხატავს პლანეტებს და თანმიმდევრობით განალაგებს მზიდან დაშორების მიხედვით.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან მზის, მთვარის და ვარსკვლავების დახასიათება .
|
|
|
|
|
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
I აქტივობა
გაკვეთილის დასაწყისში ბავშვებს გავაცნობ გაკვეთილის მიზანს, რომ ეს არის შემაჯამებელი
გაკვეთილი
მზის
სისტემის
თემაზე.
II.
აქტივობა
ნასწავლი მასალის ანალიზის მიზნით, ვიყენებ კითხვა-პასუხის მეთოდს
v
რა ეწოდება პლანეტას,რომელზეც ჩვენ ვცხოვრობთ?
v რომელი ვარსკვლავის ოჯახშია პლანეტა დედამიწა?
v მეორენაირად ამ ოჯახს რა ეწოდება?
v მზის ოჯახი რომელ გალაქტიკაში მდებარეობს?
v გალაქტიკაში რამდენი ვარსკვლავია?
v ვარსკვლავი როგორი სხეულია?
v დედამიწაზე მზის ამოსვლას რა ეწოდება?
v მზის ჩასვლას?
v პლანეტა დედამიწა ვარსკვლავია?
v ჩამოთვალეთ მზის სისტემის პლანეტები.
v მზის სისტემაში,კოსმოსში კიდევ რომელი კოსმიური სხეულები არიან?
III. აქტივობა
თითოეული ჯგუფი პლანეტებზე მოძიებული
ნფორმაციების პრეზენტაციას გააკეთებს .
IV. აქტივობა
მზის
სისტემა- ვიდეო რგოლის ჩვენება.
|
შეფასების
საგანიდა პროცედურები
|
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეები ფასდებოდნენ ზეპირი და მოკლე კომენტარებით,ინდივიდუალურად და ჯგუფურად(ყოჩაღ,კარგია,შესანიშნავია და ა.შ.)
ხდებოდა თითოეულ მოსწავლეზე დაკვირვება და გაკვეთილის ბოლოს შეფასდა მათი ინდივიდუალური მუშაობა.
ჯგუფური შეფასება მოხდა შემდეგი კრიტერიუმების გათვალესწინებით:ჯგუფში შესრულებული დავალების ხარისხი,ჯგუფებში თანამშრომლობა,პრეზენტაცია |
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი,პროექტორი,თაბახის
ფურცლები, პლასტელინი,ჭიკარტი,დაფა.
|
პრეზენტაციის
შეფასება
Ø
საინტერესო შესავალი
Ø
თემის გასაგებად
წარმოდგენა
Ø
საუბარი
Ø
აუდიტორიასთან კონტაქტი
Ø
თვალსაჩინოების გამოყენება
ჯგუფური მუშაობის
შეფასების კრიტერიუმი
Ø
წევრების ჩართულობა
Ø
აზრთა გაზიარების
უნარი
Ø
ინსტრუქციის მიხედვით
მუშაობა
Ø
დროის ლიმიტის
დაცვა
ვიქტორინა
ბუნებისმცოდნეობაში.,,რა
ვიცით,რა ვისწავლეთ“(შეკითხვებს ბავშვები მოამზადებენ)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий